תפריט נגישות

סמ"ר שי שאול מכלוביץ' ז"ל

דברים לזכרו

דברים שרציתי לומר / אבא

אלבום תמונות

דברים שרציתי לומר......



כאדם:
מקסים , מקרין קסם מיוחד, אוהב לאהוב, אוהב נתינה. לא היה אדם אשר פגש בו, וכאשר ביקש ממנו משהו, והוא סרב לבקשתו. תמיד היה מצוי עם חיוך קורן אושר. בכל מקום בו היה נמצא, היה מסב אושר לכל הסובבים אותו.

כחבר:
היה נאמן, מסור, תמיד שם ......

כבן:
תמיד דאג להוריו, ולא משנה זמן ואו מקום שבו נמצא.

כאח:
תמיד דאג לאחיותיו, צלצל מכל מקום אפשרי, ועם האגורה האחרונה שהיה ברשותו, היה קונה להן כדי לשמח את ליבן. אוצר נדיר, אדם מיוחד שיש רק בודדים כמוהו.



שי שלי
אולי פה אני רק יכול להביע את רחשי ליבי, אתה תמיד תישאר בליבי ובלב כל המשפחה, החברים, האוהבים והאוהדים שלך. תמיד יזכרו אותך כפי שהיית אדם אוהב, דואג לכולם, יודע לכבד, ואדם שהיה נעים הליכות שכייף להיות במחיצתו. תמיד היית זה שדאג לאחד את כל הלבבות, גם לאלו שנשארו במחלוקת.
גם ההספדים שנתנו לך העידו ותיעדו את היותך טוב לב,
וכמה נעים היה להם להיות במחיצתך. גם במותך נשארת עם החיוך המיוחד שלך.
את החיוך וכל המעלות הטובות שלך ננצור לעולמי עד. תמיד תישאר בליבי, בלב כל המשפחה וכל החברים והידידים והידידות, שאספת לאורך כל חייך.
שמחתי להכיר את החברה שלך מאילת "נעמה" שדמעות מילאו את עיניה, ואני בטוח שהיית גאה לראות אותה ניצבת לידך, ומראה את האהבה העמוקה שלה אליך.
אני בטוח שתהייה חסר לכולנו, אך ננצור את זיכרונך לעד.
תהא נשמתך צרורה בצרור החיים, ומנוחתך בגן עדן. פה אני שוב מבקש ממך שתתפלל עבור כולנו, ושרוח נשמתך הטהורה תגן על כל עמנו. ותתפלל לבריאותה של אמך, האחיות , וכל החברים שלך .


א ב א

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה