תפריט נגישות

רב"ט אסף (אסי) שטמלר ז"ל

אסף שטמלר
בן 20 בנפלו
בן מיכל ופסח
נולד בנתניה
בי"ט בתשרי תשנ"א, 7/10/1990
שרת בחטיבת כפיר גדוד לביא
נפל בכ"א בטבת תשע"א, 27/12/2010
מקום קבורה: נתניה
חלקה: 06, שורה: 05, קבר: 20.

קורות חיים

אסף (אסי) בן מיכל ופסח, נולד בנתניה ב-י"ט בתשרי תשנ"א (7.10.1990). אסף הוא הילד השלישי במשפחה, בן זקונים שנולד שמונה וחצי שנים אחרי אחותו מרים. אסף נולד בחודש השביעי להיריון, פג קטן אך מושלם. הוא אושפז בפגיה עם חשש לחייו, אך גדל להיות ילד יפה תואר, חינני וחברותי.

אסף נקרא על שם דודו משה שנפל בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים. השם אסף ניתן לו כבן זקונים מתוך הנחה שהניחו הוריו שלא יוולדו להם ילדים אחריו. אך בדיעבד לא ידעו שמשמעות השם תהיה שהוא יאסף לפניהם.

אסף היה תינוק צחקני ויפהפה, עטוף באהבה, כרוך אחרי אחיו שהיה גדול ממנו בעשר וחצי שנים. הוא אהב מאוד את חבריו, אהב לאסוף צעצועים מסוג "באטמן".

אסף היה בעל שמיעה מוסיקלית מדהימה. כשהיה תינוק נהג "לזמר" פרסומות, ואח"כ ניגן בתופים ברמה גבוהה מאוד. אסף ניגן גם בגיטרה על סמך שמיעה בלבד. מספיק היה שישמע שיר פעם אחת כדי שיוכל לנגן אותו בדיוק מפתיע.

אסף אהב משחקי שובבות. אהב ללכת לים עם אביו ובני דודו, לא אהב משחקי צביעה וכל משחק שהיה כרוך בישיבה. הוא היה ילד טבע פרטי, אהב לרוץ ללא גבולות, שיחק כדורסל וכדורגל בבית הספר שורשים ואהב את מאמנו שי שהיה גם חבר של אחיו הגדול ארז. הומלץ למעבר לכיתת כדורסל אולם לא התמיד בנוכחותו שם והמשיך לשחק משחקים חובבניים עם אבא ואחיו בחצר הבית.

היה ילד חם לב וחברותי מאוד, אנשים אהבו להיות בקרבתו כי היה נדיב ומצחיק - פעמים רבות על חשבונו, מלא אהבה, מעולם לא דיבר סרה באיש וכולם היו חיוביים בעיניו. תמיד היה מוכן "לתת את נשמתו" למען חבריו והם ידעו זאת.

בילדותו היה שובב גדול אבל תמיד ידע כיצד להחליק את בעיותיו כך שסלחו לו כמעט על כל מעשה שובבות.

היה כריזמטי מאוד ולמרות מגבלותיו בלימודים שאותם לא ממש אהב, היה תמיד חברותי ומבוקש ואהוב על מוריו.

אסף היה ילד יפהפה וגבר יפהפה, דק גזרה, בנוי שרירי, בעל חזות של דוגמן והיה אהוב מאוד על המין הנשי.

היו לו קשיי למידה בעיקר במתמטיקה וזה הפריע לו במיוחד מכיוון שהיה מאוד אינטליגנטי והוא חשש שזה יפגע בעתידו.

אסף התעקש לשרת בחיל קרבי ואכן השיג את מטרתו וגויס לחטיבת כפיר. בצבא היה אהוב על חבריו ומפקדיו ונראה היה שהוא לוקח במשובה את קשיי הצבא אף כי הקשיים היו גדולים. היתה לו תחושת סיפוק גדולה לאחר "מסע כומתה" ואח"כ אימון מתקדם. עמד יפה במאמץ הגופני והיה גאה מאוד להיות לוחם וצלף. שובץ ברמאללה ואח"כ בחברון, השגרה, העייפות וחוסר השינה היקשו עליו והוא רצה לסיים את שירותו במקום, אולם הוא אהב את מפקדיו ואת חבריו והחליט לסיים יחד עימם את השירות.

בחוברת סוף מסלול נכתב עליו: "שטמלר הוא יחיד ומיוחד, אותו אף פעם לא נמצא לבד, אסי הוא חבר של כולם, רוח של חירניק של פעם זורם אצלו בדם, עם גלעד הוא תמיד מסתובב, ולמרות השביזות והצעקות יודעים שאת הצבא הוא אוהב, אסי תישאר כך ואותך לעולם לא נשכח..."

אסף נפל ב-כ"א בטבת תשע"א (27.12.2010). בן 20 בנופלו. נקבר בבית הקברות הצבאי בנתניה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה