תפריט נגישות

טוראי רמי אבירם הררי ז"ל

רמי הררי
בן 19 בנפלו
בן אילנה ועוזי
נולד בצוקי ים
בי"ג באב תשל"ד, 31/8/1974
התגורר בצוקי ים
התגייס ב-22.11.1992
שרת בחיל השריון חט' 500
נפל בעת מילוי תפקידו
בח' בסיון תשנ"ג, 27/5/1993
מקום נפילה: שומרון
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: אביחיל
חלקה: 1, שורה: 1, קבר: 5.
הותיר: הורים, שתי אחיות - מלכה ונעה ואח - נמרוד

קורות חיים

רמי (אבירם), בן עוזי ואילנה, נולד בתאריך 31.8.74, בשנת תשל"ד. נתבקשנו לכתוב קורות חיים... מה אפשר לסכם ולכתוב על חיים קצרים, שנגדעו באיבם, על נער בראשית פריחתו שהיה ואיננו...

רמי בן הזקונים, נולד בישראל. את שלושת שנות חייו הראשונות עבר בחוף-השנהב. משפחתו שהתה שם לרגל עבודתו של האב, במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי, של משרד החוץ. רמי הספיק לבקר שם בפעוטון צרפתי-אפריקאי ובגן ישראלי. משנת 1977 גדל והתחנך בצוקי-ים. את גן הילדים סיים במושב חבצלת השרון. כתות א'-ו' למד בבית הספר היסודי באביחיל. סיים חטיבת ביניים ועליונה בקרית החינוך ע"ש בן - גוריון בעמק חפר. תחביביו קריאה, שחיה, ים, גידול כלבים ומוזיקה. התענין בתחומים רבים ונוספים. לרמי היתה יכולת תקשורתית, הבעה ולימוד שפות. היה בעל חוש הומור, תמיד מחייך, מסביר פנים, קשוב, בן שיח מענין, חם ורגיש.

בתאריך 22.11.92 התגייס לצבא, לחיל השריון. היה מוצב בבקעה, כקשר פלוגת טנקים. נהנה מהשירות. ב-08.06.93 כתב עליו בני רוני, סגן אלוף, מפקד היחידה: "היה חדור מוטיבציה להצליח וללמוד, השתלב היטב בגדוד והיה מקובל על חבריו. חוש ההומור שלו היה ידוע בגדוד.

ובכל מקום בו שהה ועבד, השרה תמיד אוירה חמה וידידותית", רמי חלם על קורס קצינים ובהמשך, לאחר השירות, לימודים אקדמאיים, בתחום מדעי המדינה.

הוא נפל בעת מילוי תפקידו ביום ח' סיון תשנ"ג (27.5.93), ונקבר במושב אביחיל.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה