תפריט נגישות

סמ"ר עופר מועלם ז"ל

עופר מועלם
בן 30 בנפלו
בן ברוריה ואברהם
נולד בנתניה
בכ"ה בתמוז תשכ"ו, 13/7/1966
התגורר בראשון לציון
התגייס ב-אוגוסט 1984
שרת בהרבנות הצבאית
נפל בעת מילוי תפקידו
בי' בחשוון תשנ"ז, 23/10/1996
מקום נפילה: צומת פרדיס
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: נתניה
הותיר: רעייתו רחל ושני ילדים קטנים - מתן ועידו, הורים, אח- רן, שתי אחיות - רות ויעל

קורות חיים

עופר, בן ברוריה ואברהם, נולד בכ"ה בתמוז התשכ"ו (13.7.66). למד בביה"ס ממ"ד "תחכמוני" ובישיבה התיכונית "בני עקיבא" בנתניה.

עם סיום לימודיו, התגייס לצה"ל ושירת כמש"ק דת ברבנות הצבאית. את שרות המילואים שלו עשה בעוצבת הגליל.

לאחר שרותו הצבאי פנה עופר ללימודים גבוהים ב"אורט טכניקום" גבעתיים, במגמת הנדסאי אדריכלות.

בתום תקופת לימודיו עבד במשרד אדריכלות ועסק בתיכנון ערים ומבנים בעזרת מחשב. במשרד שבו עבד התגלה כשרונו וקסמו גם במעגל העולם החילוני שהעריך אותו מאוד.

ביום השלושים לפטירתו הספידו סגן אלוף הרב זאב לוין - רב עוצבת הגליל: "בזמן שהצדיק בעיר הוא הודה, הוא זיוה, הוא הדרה, יצא משם פנה הודה, פנה זיוה, פנה הדרה". כזו תחושתנו באשר לאבדנו של עופר ז"ל, לא רק בעיר מגוריו ומשפחתו, כך חשים מפקדיו, חבריו, וחיילים ששהו במחיצתו. כזה היה עופר, "צדיק", עופר שהחיוך לא מש מפניו, שאהב את החיים וכל יום וכל רגע היה של עשיה והשקעה, כל כולו היה בבחינת "הנני". בכל דבר שנדרש אם זה לפרט, לכלל או לשרות המדינה. ההשקעה התבטאה גם בתחביביו השונים כגון: עבודות נחושת, עיצוב שעונים, מנורות ותמונות המקשטות את קירות ביתנו.

את עופר כאדם וכאיש משפחה איפיינו מידות טובות רבות: דרך ארץ, שמחה, טהרת-הלשון, יראת שמיים, אהבת הבריות, אהבה ומסירות אין קץ לבני משפחתו, צניעות וענווה. ידיד אמת בלב ובנפש.

כהנדסאי במקצועו, כבעל חוש אמנותי חלם עופר על בניית חברה ערכית, זו העוסקת בבניין הארץ, בשמירת התורה והמצוות ומקרינה את אהבת העם והארץ, כך ראה עופר ז"ל את ההמשכיות של משפחתו.

לדאבון לבנו למרות שבקשותיו כלפי עצמו היו בקשות צנועות, שיהיה אלוקים עמדי ולשוב בשלום הביתה, לא זכינו לשובו, אך רוחו תמשיך ללוות אותנו.

בנסיעתו לשירות מילואים בצפון הארץ, ביום רביעי י' במרחשוון התשנ"ז (23.10.96) נגדעו חייו הצעירים בתאונת דרכים כתוצאה מפגיעת משאית ברכב שהסיעו למחוז חפצו.

עופר ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה ביום חמישי י"א במרחשוון התשנ"ז.

עופר ז"ל, בן 30 במותו, הותיר אחריו את רעייתו רחל ושני ילדים קטנים, הורים, אח, אחיות וחברים, המומים וכואבים את פטירתו בטרם עת.

י ה י ז כ ר ו ב ר ו ך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה