תפריט נגישות

טוראי אייל אבישר ז"ל

קורות חיים מתוך ספר יזכור


בן יונה ומשה. נולד ביום י"א בתשרי תשל"ז (5.10.1976), בנתניה. עד גיל ארבע חיתה המשפחה בארץ, ואז עבר עם הוריו ואחותו גלית להתגורר בלוס אנג'לס, בארצות הברית. אייל למד תחילה בבית-הספר היסודי היהודי "עמק", שם רכש את ערכי היהדות, מסורת ומצוות, ועור שנה בבית-הספר "דיקסי קניון". אייל הצטיין בלימודיו ומדי חודש הוענקו לו תעודות הצטיינות על הישגיו בלימודים. כבר בגיל ארבע הצטרף אייל לקבוצת כדורגל אמריקאית ובהמשך שיחק גם באגודה הישראלית. בשתיהן היה אחד המובילים בקבוצה ובכל עונה זכה לקבל גביעי הצטיינות. יחד עם אחותו היה חניך בתנועת הנוער "הצופים".
בשנת 1985, בהיותו בן תשע, חזרה המשפחה לישראל ואייל השתלב בבית-הספר היסודי "בארי". בהמשך, למד בבית-הספר התיכון "אורט גוטמן" במגמת מחשבים, בה הצטיין. אייל היה ספורטאי מצטיין בתחומים רבים. הוא המשיך לשחק כדורגל בקבוצת הנערים של "מכבי נתניה", התאמן בכדורסל, אהב מאוד את הים והרבה בשחייה, רץ למרחקים ארוכים בריצות מרתון ובתחרויות מטעם בית-הספר התיכון. בכיתה י' התנדב למשמר האזרחי וקיבל תעודת הוקרה על פעילותו בסיירת החופים, ובנוסף היה פעיל ב"נוער העבודה". את מרבית זמנו הקדיש אייל לאימונים בקרב מגע. הוא התאמן כחמש שנים והגיע לדרגת חגורה שחורה - "דאן 1", ואף עבר בהצלחה קורס מדריכים. אייל היה בעל מוטיבציה גבוהה לשרת בצה"ל ורצה להגיע לתפקיד בכיר. לקראת הגיוס קרא ספרות רבה על הצבא והתאמן רבות.
ב27.3.1995- גויס אייל לחטיבת הנח"ל והחל במסלול טירונות קרבית בבא"ח. לדברי מפקדו במסלול הטירונות, היה אייל דמות מובילה במחלקה, היווה דוגמה אישית, בלט באישיותו הייחודית, והיה אהוב ומקובל על חבריו ורעיו. אייל היה אדם אוהב ואהוב, בעל אישיות קוסמת. הוא היה שאפתן ובעל רצון עז להגיע להישגים רבים. אייל היה גאוות המשפחה וכך יישאר לנצח.
ביום ג', כ"ט בסיוון תשנ"ה (26.6.1995), נפל אייל בעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית העלמין בנתניה. הוא הותיר חלל ענק בלבם של הקרובים לו. לעולם לא ניתן יהיה לשכוח את חיוכו ודמותו המונצחים בתמונות הרבות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה