תפריט נגישות

סרן חיים דואק ז"ל

אשכול

אשכול

בית הספר שוקד על התעדכנות בתהליכי ההוראה למידה בתחומים כגון: למידת חקר - דו גילית בשכבות ג'-ו'. השנה, הנושא שנבחר הוא כדור הארץ והיקום (אסטרונומיה וחלל) לצורך כך, מוקם בימים אלה מרכז למידה עשיר בחומרי למידה. התלמידים יתחלקו לקבוצות העניין אשר בנוסף ללמידה במרכז יבקרו באתרים רלוונטיים חוץ בית ספריים כגון: פלנטריום, מצפה הכוכבים ברמת גן ועוד.
הוראת המתמטיקה - בכיתות א'-ד' מבוססת על גישת ההוראה: "הבניית הוראת המתמטיקה על דרכי החשיבה של הילדים". גישה, שכשמה כן היא, יוצאת מידע קיים של הלומדים, החושפים ונחשפים לאסטרטגיות החשיבה של חבריהם בקבוצות הטרוגניות. גישה זו מאפשרת לתלמידים חלשים וחזקים ללמוד בצוותא, ומתוך תחושה של הצלחה.
בית הספר מאמין בחינוך לאזרחות פעילה וללקיחת אחריות על הסביבה של תלמידיו, במסגרת זו נלמדים שיעורי דמוקרטיה בכל שכבות בי"ס א'-ו' ותלמידי ג'-ו' שותפים בועדת אורך בית ספריות, אשר בהן הם פועלים למען חברת הילדים ולמען בי"ס (ועדת חונכים פינת חי, ספורט, הפסקות פעילות, תקשורת, מחשבים ואיכות הסביבה).
בנוסף, הילדים פועלים יחד עם ההורים ביוזמות כיתתיות קהילתיות למען בי"ס או הקהילה החיצונית לו. (לדוגמא, אימוץ המועדון לקשישים השכונתי, אימוץ גן לילדים בעלי קשיי תפקוד, אימוץ הדדי של הפנימייה "נוה-יהודה" ועוד ועוד).

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה