תפריט נגישות

סרן חיים דואק ז"ל

ראשונים

ראשונים

בית ספר ראשונים מושתת על ערכי יסוד הומניים ויחודיים במדינת ישראל תוך שימת דגש על ראיית האדם כשווה בין שווים וקבלת השונות הקיימת בין בני האדם. צוות בית הספר פועל להידוק הקשרים בינו לבין ההורים והקהילה והוא פותח שעריו ומזמינם לקחת חלק בתהליכים החינוכיים המתרחשים בבית הספר תוך שיתוף, מעורבות ואחריות הדדית.
צוות בית הספר רואה בתלמיד את הציר המרכזי אליו מכוונת המערכת כולה ומתייחס למכלול אישיותו של התלמיד על מרכיביה השונים: קוגנטיביים, ריגושיים וחברתיים מתוך שאיפה להכשיר אדם אוטונומי, שהוא שותף פעיל חוקר ועצמאי בעל כישורים מתאימים לחברה דמוקרטית בתקופה הפוסט-מודרנית.
צוות בית הספר פועל להגשמת הערכים של פיתוח ועידוד השונות הקיימת בין בני האדם בתחומים השונים: יכולת, סגנון, טעמים, הישגים, כישורים וכו'.
צוות בית הספר ינצל את השונות הקיימת לצורך התפתחות התלמיד ועידוד תהליכים של דיאלוג מתמיד בין התלמיד, המורה והסביבה החינוכית תוך מתן מגוון הזדמנויות שונות למימוש בו-זמני של המשתתפים בתהליכי הלמידה.
צוות בית הספר מטפח את הרצון לדעת, להבין לפעול להשיג ולהצטיין ורואה לנגד עיניו את החובה לפגוש את התלמיד במקום בו הוא נמצא, להביאו לידי התפתחות ומיצוי היכולת האישית שלו תוך עידוד יצירתיות ופיתוח כלים של ביקורת וחשיבה רפלקטיבית.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה