תפריט נגישות

סרן חיים דואק ז"ל

דברים לזכרו

הדר

אלבום תמונות

בי"ס קהילתי בניהול עצמי - בי"ס יסודי לכיתות א'-ו'.
בי"ס מאכלס תלמידים מארבע שכונות עיקריות: גבעת הצבר, סביוני הפארק, יד אליעזר ונווה הדר.
משנת תש"ן קיבל על עצמו בי"ס את התואר קהילתי וככזה הוא מאופין במבנה אירגוני משתף ומכוונת קהילות השונות של בי"ס: תלמידים, הורים, עולים חדשים, קשישים וכד'. משנת תשנ"ו בי"ס הוא בניהול עצמי. הראשון בנס-ציונה ובקבוצה הראשונה בארץ בכלל.
הניהול העצמי בא להעניק לבי"ס את הגמישות בשימוש בכלל המשאבים העומדים לרשותו להשגת מטרותיו, תוך התחשבות בצרכים ושותפות יום יומית עם משרד החינוך, הרשות המקומית, ההורים והקהילה.
בתפיסתו החינוכית בי"ס הוא הומניסטי ומכוון לטיפוח וקידום תלמיד הלוקח אחריות ושותף פעיל בתהליך הלמידה האישי והכתתי. חשיבות עליונה ניתנת לטיפוח הערכים: סובלנות, אהבת האדם והארץ ושמירת החוק.
בי"ס רואה בשותפות אמיתית, המבוססת על אמון הדדי והדברות מתמדת עם ההורים והקהילה, תנאי הכרחי להשגת מטרותיו החינוכיות.
על מנת לתת מענה לדיפרנציאציה, שינה בי"ס את הסביבות הלימודיות שלו והוא מכוון לחדרי ספח מקצועיים בנושאי האנגלית, המתמטיקה והמחשבים. בבי"ס בועה אקולוגית ללימודי חקר במדעים, שעורי נגינה באורגנית וכלי נשיפה ומקהלה בינדורית "שירשרת" של סבתות, סבים ו"נכדים" המקושרים בקשר חם סביב אהבתם המשותפת לשירה.
בבי"ס פועלת תוכנית כלי"ל - תוכנית התערבות ללקיחת אחרות שמטרתה להטמיע את ערך האחריות והיוזמה האישית, ותגובה אחראית בהתמודדות היום יומית במצבים השונים. התהליך יקיף את כל המשאבים החינוכיים של הילד: מורים הורים ותלמידים

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה