תפריט נגישות

תמיר אבי-חי ז"ל

תמיר אבי-חי
בן 50 במותו
בן שושנה ושלום
נולד בי"ג באב תשל"ב, 24/7/1972
התגורר בקרית נטפים
חלל פעולת איבה
בכ"א בחשוון תשפ"ג, 15/11/2022
מקום אירוע: אריאל - אזור התעשייה
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: ברקן
הותיר: משפחה

קורות חיים

תמיר אביחי, אב לשישה, תושב קריית נטפים שבשומרון נרצח בפיגוע הדקירה המשולב באזור תעשייה אריאל.

שחר, בתו של תמיר, ספדה בבכי: "אבא, מלך שלי. החבר הכי טוב שלי. לקחו לי את החבר הכי טוב שלי. אתה היחידי שיודע לקרוא אותי. הייתי נותנת הכל כדי שתהיה פה. אני מחכה שתבוא ותגיד שעבדת עלינו. תמיר אמרתי שכשאני אתחתן אני אתחתן עם מישהו שיהיה מחובר אליך. כשסיימתי את התואר היי. כל כך גאה בי. תמיד חיפשתי שתהיה גאה בי. אני מי שאני בזכותך. אתה המודל לחיקוי שלי. אני לא יודעת איך אני אסתדר בלעדיך. אני חייבת לדבר איתך אבא. אני מתחננת. אני אוהבת אותך. אתה האבא הכי טוב בעולם. תבטיח שתשמור עלינו מלמעלה. אני מבטיחה לשמור על אחים שלי. אתה תמיד דחפת אותי. תמיד רצית שיהיה לי טוב אבל עכשיו לא טוב. אני לא יכולה לחיות בלעדייך. אני רוצה את אבא שלי. אתה לא יכול להשאיר אותי לבד".

דיקלה הבת ספדה בבכי: "בכל שיחת טלפון אמרת שאתה אוהב אותי. גם אני. אני מתגעגעת לחיבוק שלך. חיבוק מלטף, חיבוק של אבא. אני רק רוצה לשמוע את קולך. לא אמרתי לך מספיק כמה אני אוהבת אותך. לא נפטרת, נרצחת בדם קר. גם הבוקר לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך. לא חשבתי שזו תהיה הפרידה האחרונה שלנו. אני אוהבת אותך. תשמור עלי מלמעלה. אני מתגעגעת".

אופירה גרושתו ספדה לו: "תמיר אנחנו נפרדים ממך. היום הוא יום שבו בורא עולם החליט לקחת אותך מאיתנו. נלקחת בפעולת טרור. תמיר, מוקירה אני לך תודה על שנים ביחד. על ילדים וכל נכדים משותפים. אני כאן כדי לשמור על ילדינו ונכדנו. היום זה ה-30 של אבי ועכשיו אתה יחד אתו. סלח לנו אם פגענו בך. תשמור עלינו מלמעלה".

בנו של תמיר אביחי ז"ל, בן ה-11, קרא את הקדיש על אביו.

תמיר אביחי ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין ברקן.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה