תפריט נגישות

נופר הורביץ ז"ל

נופר הורביץ
בת 16 במותה
בת ענבל וירון
נולדה ברמת גן
בי"א בסיון תשמ"ט, 14/6/1989
התגוררה בתל אביב
חללת פעולת איבה
בה' בתמוז תשס"ה, 12/7/2005
מקום אירוע: נתניה - בכניסה לקניון השרון
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: תל אביב - ירקון
הותירה: הורים ושתי אחיות

קורות חיים

נופר, בת ענבל וירון הורביץ, נולדה ברמת גן בי"א בסיוון תשמ"ט (14.06.1989). היא גדלה בתל אביב, למדה בבית הספר היסודי "א"ד גורדון" והמשיכה לתיכון "עירוני ה'". בתיכון היא למדה את השפה הערבית, אהבה את התחום ותכננה להגיע, עם גיוסה לצה"ל, לחיל המודיעין.

מעבר ללימודים נופר הרבתה לעסוק בספורט, ובשנים 1997 ו-1998 התעמלה באגודת מכבי תל אביב. היא גם התמידה בפעילות בתנועת הצופים, גדוד "אדיר" בשבט דיזנגוף בתל אביב.

נופר אהבה מאוד את משפחתה, להיות איתם ולבלות איתם. אהבה לדאוג ולעזור לכולם. היא מאוד אהבה טיולים, ים, טבע ונופים. בחופשות היא טיילה עם משפחתה בצרפת ובשבדיה. בחג החנוכה תשס"ה, כחצי שנה לפני הירצחה, טיילה עם משפחתה בקפריסין, בטיולי הרים ובכפרים.

בשעות הפנאי נופר אהבה לעבוד במחשב או לקרוא ספרים. במיוחד היא נהנתה לעסוק במלאכת יד, למדה ועסקה בייצור כדי חרס.

נופר אהבה להתלבש יפה, להיראות יפה ולבלות עם חברים וחברות. נהגה כל הזמן להיות איתם "און ליין", בין אם הייתה פיזית קרובה או רחוקה מהם. עם החברים נהגה להאזין למוזיקה, לצפות בסרטים או לרקוד.

נופר הייתה דעתנית ופקחית, בעלת שקט נפשי וסבלנות אין קץ. אהבה תמיד לתת ולהעניק. אהבה את החיים, האהבה והשלום.

בחופשת הקיץ מבית הספר, ביולי 2005, שהתה נופר בבית אביה בכפר יונה. ביום שלישי ה' בתמוז תשס"ה (12.07.2005) היא החליטה ללכת לבלות בקניון השרון בנתניה עם חברתה הטובה רחל בן אבו, אשר התארחה אצלה. אחרי הצהריים יצאו השתיים באוטובוס לתחנה המרכזית בנתניה, ומשם הלכו לכיוון הקניון. בשעה 18:40 פוצץ מחבל-מתאבד את חומר הנפץ שנשא על גופו במעבר החציה לפני הקניון, במפגש הרחובות הרצל-פתח תקווה. בפיגוע נפגעו רבים. חמישה אנשים נרצחו, בהם נופר וחברתה.

בת 16 שנים במותה. נופר הובאה למנוחות בבית העלמין ירקון, תל אביב. הותירה הורים ושתי אחיות, רעות וקורל.

המשפחה הקימה אתר באינטרנט לזכר נופר: http://nofarh.off.co.il/. תחילה נפתח באתר ספר ניחומים, כדי לתת לכל המתאבלים והמבקשים לנחם דרך לבטא את רגשותיהם. אחר כך נפתח האתר כדי לספר, במילים ובתמונות, על נופר לכל אלו שהכירו אותה, ולהציגה בפני אלו שלא הכירוה. באתר גם ניתן להאזין לשיר "פרח הנופר" שנכתב לזכרה על ידי מור שטייגל.

נופר אהבה מאוד את עולם המחשבים, ולזכרה הוקמה בספריית תיכון עירוני ה' בתל אביב, בו היא למדה, פינת תקשורת ובה כמה עמדות מחשב לשימוש התלמידים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה