תפריט נגישות

ניב רביב ז"ל

ניב רביב
בת 27 במותה
בת תמר ויואל
נולדה בט"ז בתמוז תשנ"ו, 3/7/1996
התגוררה בכפר עזה
חללת פעולת איבה
בכ"ב בתשרי תשפ"ד, 7/10/2023
במלחמת "חרבות ברזל"
מקום אירוע: כפר עזה
באזור עוטף עזה
מקום קבורה: נתניה - שיכון ותיקים

קורות חיים

ניב רביב נולדה ב-3 ביולי 1996 להורים תמי ויואל, אחות קטנה לגיל ואחות גדולה לשיר.

‏‎מגיל מאד קטן היה ניכר שיש לה יכולות להבין את האחר ולראותו בפני עצמו. היא השאירה חותם על הרבה אנשים, גם כאלה שלא היו מאד קרובים אליה.

‏‎ניב הייתה מלאת שמחה ואהבה, טובת לב שתמיד הושיטה יד לעזרה, חברותית, יצירתית עם עמוד שדרה חזק ועם הרבה חלומות ותוכניות לעתיד.

בצבא ניב שירתה כמדריכת חי"ר ובתקופה הזו היא פגשה את ניראל שבא עם החיילים שלו להדרכה אצל ניב, הם התאהבו ממבט ראשון ומאז הם היו ביחד.

ניב השלימה קורס קצינים ושירתה כקצינת חמ"ל ולאחר מכן חזרה להיות מפקדת בקורס קצינים בבה"ד 1. בהמשך שירתה כמפקדת למבצעים מיוחדים באוגדת עזה.

לאחר השחרור בגיל 24, ניב נסעה לטיול אחרי צבא בדרום אמריקה. כשחזרה החלה ללמוד פסיכולוגיה וקרימינולוגיה באוניברסיטת אריאל מתוך רצון לעזור לאחר.

ניב וניראל עברו לגור יחד בשכונת הצעירים בקיבוץ כפר עזה, הם ונרצחו יחד בשבת הארורה ב-7/10/23 כשהיא רק בת 27.

ניב הייתה בעיצומם של לימודים למבחן קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה וממש 3 ימים לפני המבחן היא נרצחה. באותו היום של המבחן, ניראל תכנן להציע לה נישואים. את הטבעת היפה המשפחה מצאה מוחבאת באוטו של ניראל.

במקום להתחתן הם נקברו יחד.

ניב נהגה לרשום פתקים ובדרך זו העבירה הרבה מסרים לאנשים, ששומרים אותם קרוב לליבם.

המשפחה מצאה פתק על השולחן של ניב בבית הוריה ובו כתוב:״תני את הכל / אם את צריכה להגיע לשם / את תגיעי / תני לחיים לכוון אותך למסלול שלך / הכל כבר כתוב.״

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה