תפריט נגישות

רס"ן תדהר טמפלהוף ז"ל

תדהר טמפלהוף
בן 24 בנפלו
בן ברכה וגבריאל
נולד בישראל
בז' באדר א' תשל"ו, 8/2/1976
התגורר בנתניה
התגייס ב-9.8.1994
שרת בחיל הקשר והתקשוב חט' 769, פלחי"ק 5161
נפל בקרב
בכ"ד בשבט תש"ס, 31/1/2000
מקום נפילה: מוצב גלגלית
באזור לבנון
מקום קבורה: נתניה
הותיר: הורים, אחות ושני אחים

קורות חיים

רס"ן טמפלהוף תדהר, בן ברכה וגבריאל.

נולד בנתניה בז' אדר א' התשל"ו 8.2.1976. את שנות לימודיו הראשונות עשה בביה"ס הממ"ד "עוזיאל" בנתניה, בלימודי החטיבה למד בישיבת "בני עקיבא" בנתניה ומשם המשיך ללמוד בתיכון הדתי "בר אילן" במגמת האלקטרוניקה.

באוגוסט 1994, כחודש אחרי שסיים את לימודיו התיכוניים, התגייס תדהר לחיל-הקשר, האלקטרוניקה והמחשבים למסלול ישיר של קשר"גים (קצין קשר גדודי). לאחר שתדהר סיים את הקורס כחניך מצטיין, הוא התבקש להישאר ולשמש כמדריך קצינים בבה"ד 7. תדהר התאכזב מהשיבוץ, משום שרצה לשמש בתפקיד קרבי יותר, אך עם זאת, מילא את התפקיד בצורה טובה והיה אהוד ומוערך על ידי חייליו, בשאר תפקידיו שימש תדהר כקצין קשר בגדוד שריון "רשף" בעוצבת "ברק", קצין מבצעים עוצבת לבנון ומפקד פלוגה בגדוד הקשר של עוצבת הגליל.

גם שם כבשאר שירותו שימש לחייליו ולסובבים אותו דמות לחיקוי ובחיוכו השקט שבה תדהר את לב כולם. את חופשותיו הקצרות ניצל תדהר להתראות עם חבריו הקרובים ולטיולים רבים בארץ, שאותה כל כך אהב.

אחד מחבריו הטובים כתב עליו בהספדו: "היה בתדהר מן תכונה של קסם כזה. מי שהיה זוכה ממנו פעם אחת לחיוך או טפיחה או אפילו מכה קטנה, היה נשבה בקסמו ומתאהב בו. פשוט אי אפשר היה לעמוד בפניו".

ביום שני, כ"ד שבט, 31.1.2000 ערך תדהר סיור בליווי המח"ט במוצב "גלגלית" שבגזרה המערבית בדרום לבנון, וכשעלה לעמדת התצפית על מנת לבצע תיקון במכשיר הקשר בעמדה, נורה טיל "טאו" לעבר העמדה שהצליח לחדור דרך חרך התצפית.

בו במקום נהרגו סמ"ר מלכה צחי וסמ"ר ליאור ניב הי"ד.

תדהר נפצע אנושות ונפטר במסוק הפינוי.

תדהר נפל כשבוע לפני יום הולדתו ה-24.

הותיר אחריו הורים, אחות ושני אחים קטנים.

הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בנתניה.

יהי זכרו ברוך!

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה