תפריט נגישות

רס"ר עֵד (אדי) רנמר ז"ל

עֵד רנמר
בן 34 בנפלו
בן דניאלה ומשה
נולד בקנדה - טורונטו
בו' בתמוז תשכ"ז, 14/7/1967
שרת בחיל התותחנים אגד ארטילרי 454
נפל בעת מילוי תפקידו
בל' בניסן תשס"ב, 12/4/2002
מקום נפילה: מצפה שלם
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: נתניה
חלקה: 6, שורה: 1, קבר: 16.

קורות חיים

עֵד (אדי) רנמר נולד ב-14 ביולי 1967 בטורונטו קנדה, להוריו משה ודניאלה (בן עמר), האמצעי משלושה בנים: דין הבכור ואור הצעיר. בהיותו בן שנתיים וחצי חזרה המשפחה לארץ והשתקעה בנתניה. למד בביה"ס היסודי "ביאליק" ובתיכון "שרת" בנתניה.

את שרותו הצבאי עשה בחיל המודיעין וסיים בדרגת רב-סמל.

לאחר שרותו הצבאי למד באוניברסיטת תל-אביב ובאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה במקצועות המחשב ועסק בעיקר בתחום התכנות. הצטיין בידיעת שפות ונודע בהומור שלו.

נפל במילוי תפקידו בשרות מילואים בחיל התותחנים, ביום ל' בניסן תשס"ב, 12 באפריל 2002. בן 34 שנים היה במותו.



ביום ההלוויה ספדה לו אמו, דניאלה:

עדי היקר,

הגעת לעולם נורא זה במקום שקט ויפה - טורונטו קנדה, בתאריך מיוחד שחשבנו שיביא לך מזל ה-14 ליולי 1967.

היית תינוק חמוד ועגלגל שכל מי שראתה אותך, רצתה להרים אותך ולערסל אותך בחיקה. הפכת לילדון עצמאי דובר אנגלית מצויינת ועוררת התפעלות כשאמרת בגיל שנה וארבעה חודשים אנציקלופדיה (באנגלית) בשעה שילדים בגילך בקושי בטאו את שמם בצורה מדוייקת.

בארץ, בגיל שנתיים וחצי השתלטת במהירות על העברית ולא שכחת את האנגלית - שהתפתחה במקביל תודות לאביך שקרא לכם סיפורים באנגלית.

היית ילד עליז, חברותי ומקסים עם אחיך דין ואורי - הייתם שלישיה יפה שבטמפרמנט שלה - הקסימה והבהילה את כל רואיה. ויחד עם מושיק וזוהר הייתם חמישיה שנהנתה מטיולים וחוויות על חוף הים וברחבי הארץ.

כנער, אהבת לקרוא, חִברת סיפורים לרדיו ולעיתון ילדים, ציירת קריקטורות ואספת במחברת בדיחות שמצאת - שנהנית לקרוא לנו - ונהנית עוד יותר כשצחקנו איתך מהבדיחות.

היינו מאוד גאים בך.

סיימת בי"ס יסודי בהישגים נאים - אך בתיכון התחלת להסגר. הלימודים בתיכון לא היו לרוחך וגם החברים - מלבד ירון. למדת רק מה שרצית: במקום תנ"ך למדת גרמנית במכון גתה, במקום מתמטיקה - למדת פסנתר.

אך גם בגרות סיימת ואף במבחן הפסיכומטרי הגעת להישג מרשים.

בצבא שרתת במודיעין - וחשבתי שאופיך הסגור ולא רק הערבית הביאוך לתפקיד זה.

לאחר סיום הצבא והטיול לארה"ב ולקנדה - התחלת לחפש דרכך בלימודים אקדמיים - אך לא באת על סיפוקך. עד שהגעת לאהבתך הישנה - המחשב. בנושא זה השקעת את מרצך עד הסוף.

אהבה זו הביאה לקשר העמוק ולאהבה הנוספת שלך - סער אחיינך, הבן של דין וסיגי. אהבה זו היא הדדית. בזכותך, סער שהיום הוא כבר בן שבע וחצי, הפך למומחה בהפעלת המחשב, ובעל מיומנות מדהימה של שליטה על קלידים, השמדת מפלצות, אויבים וכלי משחית ופתרון מהיר של תרגילים מתמטיים עם יצור חמוד בשם RAYMAN. גם טל אחותו זכתה לאהבתך ותשומת הלב שלך. לשניהם טרחת לרכוש משחקים חדשים, להקליט סרטים מצויירים של טום וג'רי, XMAN ודומיהם.

וכמובן - המלאי הבלתי נדלה של ממתקים שדאגת לרכוש מבעוד מועד ולספק להם, כולל כל חידושי הארטיקים והשלגונים שאנו לא ידענו על קיומם.

תחסר להם מאוד עדי,

גם לנו.

אהבנו אותך, אוהבים אותך ונאהב אותך תמיד עדי.

שלום בן.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה