תפריט נגישות

רב"ט אברהם ברזילי ז"ל

אברהם ברזילי
בן 19 בנפלו
בן סוזי ויעקב
נולד בחולון
בכ"ט באדר תשמ"ג, 14/3/1983
התגורר בנתניה
התגייס ב-5.12.2001
שרת בחיל החימוש יחש"מ 651
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ה בסיון תשס"ב, 5/6/2002
מקום נפילה: צומת מגידו
באזור טבריה והעמקים
מקום קבורה: נתניה
הותיר: הורים, שני אחים: רפי ושי ואחות מיה

קורות חיים

ברזילי אברהם (אבי) בן סוזי ויעקב, אח לרפי, מאיה ושי, נולד בכ"ט באדר תשמ"ג 14.3.1983, בבית החולים "וולפסון". את שנות ילדותו הראשונות העביר אבי בעיר חולון. בהיותו בן חמש שנים עברה משפחתו לנתניה, בה גדל והפך לדמות מופת. אבי למד בבית הספר היסודי "מסילות" ולאחר מכן בבית הספר התיכון אורט "גוטמן", במגמת חשמל ואלקטרוניקה. המחנכת האישית של אבי הספידה במותו ואמרה: "אבי, קשה לדבר עליך בזמן עבר, היית פעיל בחברה, מצטיין בלימודים, אהוב על כולם, חבר נפש ותמיד מוכן להושיט עזרה לכל חבר...".

לאחר סיום הלימודים בתיכון, המשיך אבי את לימודיו במסגרת העתודה במכללת אורט "הרמלין" בנתניה. אבי היה בחור חרוץ ושקדן בכל התחומים. את כל מה שרצה להשיג הצליח. סיים את לימודיו בהצטיינות וכל מי שהכיר אותו זכר תמיד את טוב ליבו ונימוסיו הרבים. אבי אהב לעבוד והתמיד לעשות זאת בתקופת הלימודים ואחריה. כפי שהיה חרוץ ושקדן בלימודיו כך היה מצליח בעבודתו. אבי היה עובד, חוסך כסף, עוזר לו ולמשפחתו. אבי היה גבוה ויפה תואר, אהב ספורט וכדורסל, היו לו הרבה חברים ותמיד היה צוחק.

אבי התגייס לצה"ל לחיל חימוש, עבר קורס טכנאי ציוד קרקע בבה"ד (בסיס הדרכה) 20 שבצריפין ובתום הקורס שובץ ליחש"מ שמשון, בצומת גולני. אבי הספיק לשרת בצבא חצי שנה בלבד.

ערב לפני הפיגוע, יצא אבי לביקור לא מתוכנן בביתו. בכ"ה בסיוון תשס"ב 5.6.2002, בדרכו חזרה לבסיס אירע האירוע הנורא בצומת מגידו - פיגוע דמים באוטובוס ע"י מחבל מתאבד.

לאבי היו שאיפות וחלומות רבים אך יצור נבזה בא והרס את החלום ופתח בתוך ליבנו בור עמוק ללא תחתית, שממנו רק עצב מתחיל.

הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בנתניה. בן 19 בנופלו.

"אור חום יופי ואופי כשרון ואהבה בלעה האדמה ומתכסה באוצר שלנו".

שנשמתך תהיה צרורה בצרור החיים. אוהבים וזוכרים, המשפחה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה