תפריט נגישות

סמל מאור משה ג'אן ז"ל

מאור משה ג'אן
בן 21 בנפלו
בן אבלין ויוסף
נולד בנתניה
בי"א בסיון תשמ"ד, 11/6/1984
התגורר בנתניה
התגייס ב-16.6.2003
שרת בחטיבת הנח"ל מפח"ט
נפל בעת שירותו
בז' בתמוז תשס"ה, 13/7/2005
מקום נפילה: נתניה
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: נתניה

קורות חיים

מאור נולד בנתניה ב-י"א סיון תשמ"ד 11.6.1984, בן בכור לאבלין ויוסף ג'אן. בגיל ינקות היה מאור במעון "אמונה", למד בבית הספר היסודי "תחכמוני", המשיך את לימודיו בישיבת "בני עקיבא" בנתניה וסיים בהצלחה רבה את הלימודים. לאחר קבלת תעודת הבגרות ועם בגרות נפשית יוצאת דופן בחר את המשך לימודיו בישיבת "נהרדעא" בנהריה, ללא שום התלבטות. מאור הרגיש שיוכל לתרום רבות להתפתחותה.

מאור הכיר את מוריה, בחירת ליבו, במסגרת תנועת הנוער "בני עקיבא" בנתניה בהיות שניהם מדריכים, וכשהחליטו השניים להתחתן, הקדים מאור את גיוסו לצה"ל, על-מנת לשרת בחיל קרבי - חלומו הגדול. התנדב לשרת בחטיבת "גבעתי" בגדוד "שקד".

גם כשלמד בישיבת ההסדר וגם בזמן שירותו הצבאי ועל אף היותו נשוי, המשיך מאור בכל אותה עת להיות פעיל והרוח החיה בתנועת "בני עקיבא" - סניף נתניה כחניך וכמדריך, תמיד שימש דוגמא ומופת, בכל עשייה, עזר לכולם כאח נאמן.

לקראת סוף שירותו הצבאי, עקב הריונה המתקדם של מוריה אשתו, הועבר לשרת בחטיבת הנח"ל במחלקת הרבנות, הספיק בזמן קצר לכתוב ולהוציא לאור את כל המידע בנושא חודשי השנה, חגי ישראל ותאריכים חשובים עבור קציני החטיבה במטרה להעשיר את הידע שלהם, להבנת דרכו של החייל הדתי.

בתאריך ה' תמוז תשס"ה - 12.7.2005 בצומת ליד קניון "השרון" בנתניה, נפגע מאור בפיגוע חבלני של מתאבד ערבי, מאור נפצע אנושות ומת מפצעיו בבית החולים ב-ז' תמוז תשס"ה - 14.7.2005.

בן 21 היה במותו, נשוי פחות משנה. השאיר אלמנה צעירה בהריון, הורים ואחים דואבים.

נקבר בבית הקברות הצבאי בנתניה.

יהי זכרו ברוך!

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה