תפריט נגישות

סמ"ר אושר דמרי ז"ל

אושר דמרי
בן 21 בנפלו
בן אביגיל וג'ראר
נולד בנתניה
בכ"ח בתשרי תשמ"ו, 13/10/1985
התגורר בחבצלת השרון
התגייס ב-25.11.2003
שרת בחיל רגלים גדוד חרוב
נפל בפעילות מבצעית
בכ"א בתמוז תשס"ו, 17/7/2006
מקום נפילה: שכם
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: נתניה
חלקה: 6, שורה: 3, קבר: 14.
הותיר: הורים ושני אחים - יובל ושובל

קורות חיים

אושר נולד בנתניה בכ"ח בתשרי תשמ"ו 13.10.1985, בן בכור לאביגיל וג'ראר דמרי.

למד בביה"ס בן גוריון בנתניה. אושר עלה לכיתה א' כבר יודע לקרוא ולכתוב, היה ילד חכם ונבון, גדל בערכים ומוסר לתפארת כל אם ואב. סיים לימודי תיכון בביה"ס שי עגנון עם בגרות גבוהה בהצלחה רבה.

בחור ציוני משכמו ומעלה, התקבל לקורס טיס וכש"נפל" משם פניו היו מיועדות לגדוד חרוב בחטיבת כפיר. לאורך כל שירותו הצבאי אושר נתן את המיטב שיש בו, היה חייל מצטיין ונערץ בעיני כל סובבו. סיים קורס מ"כים ופיקד על טירונים. לאחר סיום הטירונות של חייליו החליט שהוא חוזר להיות חייל רגיל ולהיות כמו כולם. אדם שלא היה מוכן לתת פקודות, היה "עמך" פשוט כמו כולם, צניעותו הלכה לפניו. בחור דייקן ואסתטי, אהב יושר ואמינות. רבות התוכניות שתכנן להמשך חייו, להמשיך ללמוד, ולנסוע לחו"ל עם החברים מהצבא. הכול נגדע בתאריך כ"א בתמוז תשס"ו 17.7.2006. אושר יצא לפעילות מבצעית בקסבה של שכם בשעה 3:00 לפנות בוקר לתפוס "מבוקש" שהיה אמור לצאת לפיגוע באזור השרון. לקראת סיום הפעולה בשעה 4:30 לפנות בוקר הופעל עליהם מטען צד שאושר ספג בכל גופו ונהרג במקום. שאר חבריו נפצעו בתקרית זו.

בן 20 ותשעה חודשים היה במותו, חודשיים לפני סיום שרותו. השאיר הורים, אח - יובל ואחות שובל דואבים וכואבים. נקבר בבית העלמין הצבאי בנתניה.

יהי זכרו ברוך!

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה